شرح وظایف کارشناس امور اداری.
1ـ رسيدگي به فرم هاي پرشده استخدامي به منظور حصول اطمينان از صحت آنها
2ـ تهيه پيش نويس كارگزيني از قبيل پيش نويس احكام انتقال، ترميم حقوق،مرخصي، معذوريت، ترفيع، اضافه كار و نظيرآن با اطلاع مقام مافوق و با رعايت قوانين و مقررات مربوط
3ـ رسيدگي به پيشنهادات و تقاضاهاي واصله مربوط به امور استخدام، تبديل وضع استخدامي،ترفيع، بازنشستگي و تعيين برقراري حقوق بازنشستگي و يا وظيفه
4ـ انجام امور مربوط به تعاون، بيمه و رفاه كارمندان
5ـ برنامه ريزي و تمشيت و سرپرستي امور مختلف كارگزيني
6ـ اجراي خط مشي تعيين شده و اتخاذ تدابير لازم به منظور حسن انجام هدف هاي موردنظر
7ـ استخدام و معرفي كارمندان واجد شرايط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر
8ـ تهيه ضوابط و دستورالعمل هاي لازم
9ـ شركت در كميسيون ها و جلسات مختلف
10ـ پيش بيني احتياجات پرسنلي سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمين اين احتياجات
11ـ مطالعه قوانين و مقررات استخدامي و اظهارنظر در مورد نحوه اجراي قوانين و مقررات مورد عمل
12ـ اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور جاري
13ـ تهيه گزارشات لازم
14ـ انجام ساير امور محوله طبق دستور مقام مسئول