یکشنبه 30 اردیبهشت 1403  

رویدادها و جلسات

1401/10/25 یکشنبه

تجلیل از بانوان شاغل معاونت غذا و دارو با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مادر.

به مناسبت گرامیداشت ولادت بزرگ بانوی دو عالم، حضرت زهرا (س) ، مصادف با روز زن و مادر، ظهر یکشنبه ۲۵ دی، نشست صمیمی با حضور معاون غذا و دارو، تمامی بانوان، اعم از مدیران ، مسئولین و کارشناسان معاونت غذا و دارو ، در سالن اجتماعات این معاونت، برگزار شد..

.
به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان؛ دکتر زینب جوانمردی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده  حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر ، نقش و حضور بانوان را در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... بسیار با اهمیت دانست.

وی عنوان کرد
:  همواره زنان با تکیه بر استعدادها و توانایی های انکارناپذیر خود در طول تاریخ و در عرصه های مختلف، توانسته اند در مسیر رشد و پیشرفت جوامع ، حضوری فعال داشته و در   جایگاه های متفاوت و همزمان، چه در خانه و چه در عرصه اجتماع،  تاثیر بسزای این حضور موثر را بر خود و دیگران به اثبات برسانند.

مقام زن و مادر به حدی والا و با ارزش می باشد که با توجه به شخصیت ویژه ی حضرت فاطمه زهرا(س)، روز میلاد این بانوی عظیم الشان به عنوان روز زن نامگذاری شده است.

 همچنین وی، ضمن تاکید بر انسجام ، همدلی، همیاری همیشگی در تمامی حوزه های مختلف خانواده ی منسجم معاونت غذا و دارو  و تاثیر بسزای آن در روند رو به جلو و پیشرفت ها و موفقیت های روزافزون، از  زحمات و تلاشهای بیدریغ بانوان پرتوان و پرتلاش این مجموعه با اهدای لوح  و هدایا قدردانی نمود .
 
.
آرشیو
كلمات كليدی :تجلیل از بانوان شاغل معاونت غذا و دارو با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مادردکتر زینب جوانمردی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان